fredag 6. januar 2012

BOK M VINTAGE BLONDER...



Fridager betyr tid til kreative sysler....

Har lenge hatt lyst å lage noe scrapping, hvor jeg blander det søte med det rå!

Og her på denne spiralbok har jeg blandet antikke vintageblonder med rå urskiver og tannhjul....



Blonden, samt mange andre, har jeg kjøpt hos Frk. Anker i Danmark, og de er så gamle, at de har den heilt rette fargen allerede.... - sånn litt misfarget, på den rette måden.... :-)


Den store flotte 'swirl' med blomst i samme farge som blonden, kommer virkelig til sin rett her...





Vintagebildet har fått litt Crackle Paint på forhånd... gir en fantastisk effekt, syns jeg :-)




Så herlig å gi seg tid til å sitte og pusle med lim & papir.... virkelig antistress :-)

Av og til må man bare gi hjernen fred og gire heilt ned....






Og dessuten brennte jeg for å avprøve min splitternye fiiine rosa Bind-it-All-maskine, som jeg var så heldig å få til Jul.... :-)


Idag er det fredag og helgen nærmer seg.

Håper at dere alle får noen koselige dager! <3



Masser av klemmer

fra



4 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Knallfin bok! Det er utrolig hvor fint blanding av sarte og litt grove materialer gjør seg sammen. Jeg har også drevet med litt papirarbeide på nyåret. Tørr nesten ikke å si det, men julekortene for 2012 er snart ferdige .......

snødronningen sa...

Så knallfin bok,liker veldig godt mix av materialler.
Tror det er på tid å få tid til litt kreativ arbeid.
Får utrolig mye inspirasjon av å besøke bloggen din,ha en flott helg,klemmer hege

Grip dagen sa...

Nydelige materialer som er satt sammen! Kjempelekkert!
Idag har jeg også hatt en antistress-dag. Jeg trengte virkelig å få tømme hodet for plikter. Har puslet med ommøblering, blomster og pynt. Har strikket, hørt lydbok og drukket utallige kopper kaffi.
For en herlig dag!
Det er uvant med all denne jobbingen. Jer er ikke vant med at andre legger beslag på må mye av min tid...
Jeg stortrives, men har absolutt et behov for å være kreativ på hjemmefronten også nå og da!
Ha en strålende helg!!!!
Kreativ januar-hilsen fra Marit

Pauline sa...

Så flott bok!! :-)
Visst er det deilig med kreative stunder, ser du er godt igang med din 'råååsa' Bind-It-All. ;-)

Ønsker deg en goood og kreativ helg, klem! :-)