torsdag 25. oktober 2012

SY-STRIKK/HEKL-SCRAP...



Hehe, alsidigheten blomstrer for tiden, nå hvor vi nærmer oss Julemarkedet!
Har sydd en 'frynse-pute' med 100vis av mange små lyslilla 'frynser' sydd på - den hadde jeg det mye moro med!






En søt & romantisk lue har jeg strikket/heklet :-)
Denne kunne jeg ha tenkt meg sjøl, men får vel lage én til...
:-)




Og diverse scrappevarer - her en stor gavepose i papir...
Oh så mye nytt & fint på scrappefronten i anledning Julen - jeg har jo bare lyst å scrappe 24-7!

-

Må komme med en innrømmelse til de som i siste innlegg mente, at mitt 'hobbyrom' var så ryddigt hér midt opp i al travlheten mot Julemarkedet:
Jeg har desverre ikke så mye plass, så nesten HELE leiligheten min er ét stort hobbyrom! :-) Hehe....
Derfor er jeg NØDT til å ha orden etter fullendt prosjekt - jeg kan desverre ikke gå og lukke døren for rotet :-)
Og med 5 lystige pusekatter i huset, ville de nok fort få det MORSOMT i alle tingene mine, viss jeg lod allt stå fremme...
Kanskje eg må ta noen bilder av allt rotet, når dét står på?
:-)

Ønsker dere allesammen noen herlige dager <3>

Masser av klemmer
fra


1 kommentar:

MittLilleHjerte sa...

Så masse fint du lager:)
Jeg har en giveaway på happylights:)
Ta en tur innom bloggen min så får du se:)
Ha en fin dag videre skjønne deg:)
Klem fra Janne