fredag 25. januar 2013

PUDDER-ROSA....


Er så heldig å ha blitt eier av noen veldig fine ballettsko i pudder-rosa...
- de kommer fra danske Frk. Anker, Vintage & Brocante.
De inspirerte meg til å samle litt i den farge....elsker å lage den slags små 'tableau'er' :-)




Og med starten på et heilt nytt år føler jeg at jeg har BRUK for litt pasteller omkring meg igjen...
Er vel våren som presser på så smått... :-)



Jeg digger disse rustikke franske stykker med såpe...
 Og det verste er, at jeg ikke nenner å bruke de! :-)
TYYYPISK... :-)




Nå er det skikkelig helg om 45 min, og jeg for min del ser frem til litt mildere temperatur, selvom det så blir grått & vått....lei av å knallfryse!

Ha en fine helg, allesammen!!!

Masser av klemmer
fra

1 kommentar:

Anonym sa...

Nydelige ting du viser her,vårlig og skjønt. Enig i at det skal bli godt med mildere vær her vest:) Regnet får vI bare ta med, håper det fjerner den lille snøen vi har. Lengter mot vår... Ha en fin helg :)