fredag 8. mars 2013

PARISER-notesbok....



Åhh, jeg beklager den lange tid siden sist!!
Utrolig som tiden flyr...og det er IKKE fordi jeg ikke har vært produktiv, men mye har hatt med butikken på Vågen å gjør :-)
Garn har blitt en stooor del av livet mitt siden 6.11.12 :-)




Men her ble det til en kjekke notesbok i den litt større varianten!
God til småskisser før endelig produksjon av nye idéer :-)
Eller voldsomme handlelister....:-)
Og at temaet ble mer eller mindre fransk, kan vel heller ikke undre noen :-)





Brukte min nye Eiffel-die - den MÅTTE jeg jo bare ha....



Ticket'en har jeg selv printet ut - syns ikke jeg finner så mye med fransk tekst....






Og en gammel bibel-side (boka var sunt!) har blitt krøllet og svertet til koselig pynt :-)

I det garnrelaterte holder jeg på med en grov pledd - jeg hekler 4-6 stooore bestemor-ruter i dobbelt melert garn - pinne nr 7!
Blirr pledd av det og... :-)

Og ellers er det påske-egg-pynting på bestilling...


Ha en kjempefine helg i denne langsomt spirende vår <3>

Masser av klemmer
fra


4 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Super bok! Jeg liker også den franske stilen,og synes teksten på etiketten din passet kjempegodt på boka.

Anonym sa...

For en nydelig bok!:) Du er kjempeflink. Ha en fin helg.:)

Franciskas Vakre Verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Franciskas Vakre Verden sa...

Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

Jeg står bak bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 22.000,- Jeg vil med dette gi deg en personlig invitasjon til å bli med. Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

Frist for å være med er 15. mars.

Ha en flott uke!

Beste hilsen Franciska :-)