fredag 27. september 2013

SOME LIKE IT.....RÅTT....


Hjernen koker over med idéer, og produksjonen mot årets julemarkeder går for fullt kjør!
I år har jeg følt meg dradd mer mot det tøffe....her er det vesker som har fått stjerner & nagler bl.a.



Hadde det ikke vært bra, om det av og til var mer enn 24 timer i døgnet?
Kanskje jeg bare har blitt så gammel etterhvert, at jeg syns tiden flyyyyr!



Puter får dere og på markedene :-) her en ekstra grovstrikket variant med paljetter i flettene...



Og her er én jeg begynnte på igår :-)
Er jo så mye Missoni-inspirert zigg-zagg-strikk fremme i tiden nå - og jeg fikk lyst å prøve meg...

I skrivende stund er det vel kun ca 5 uker til første julemarked, som er i
Westernbyen d. 3.11 :-)
Seinere i november har vi så kjempestort julemarked
GJESTAL JULEBY d. 23.+24.11
Blir sååå kjekke november!


Masser av klemmer fra





5 kommentarer:

Inspirasjon fra Elin sa...

du er dyktig utrolig kule vesker.. Og flettestrikk puter er bare helt inn i tiden. :) Lykke til med salget.

Signes sammensurium sa...

Så mye fint du lager, kjempetøffe vesker! lykke til på markedene!
Hilsen Signe.

Anonym sa...

Hei, savner bloggen din. Håper alt står bra til med deg og at julen har vært fin. Ønsker det et Godt Nyttår. :)

Bui Minh trading sa...

combo viglacera
tồng kho viglacera
đại lý viglacera
gạch ốp lát viglacera

R's Rue sa...

Beautiful. You are so talented. God Bless.
www.rsrue.blogspot.com