fredag 20. august 2010

JEG HAR EN DRØMM.....

-
Sko kan være så mange ting....
Som disse små søte ballerinasko - sikkert lette og fine å ha på seg, viss man hadde så små føtter :-)





Men min drømm er engang å få en anledning (og mot) til å ta på meg disse:


... både rå og søte på samme tid, men ganske mange centimeter høyere enn hva jeg pleier å bevege meg ut i.
At de var pudderfarget var jo især det store salgsargument, men at jeg fannt de i begynnelsen av salget , nedsatt til den ufattelig rimelige pris av 75kr, gjorde jo bestemmt heller ikke noe...



I mitt 'gamle' liv i Danmark, før kroniske smerter og bratte bakker, balanserte jeg nemli altid rundt på høye heler...
Og jeg har aldri heilt kommet meg over fascinasjonen av, hva ett par heler gjør ved en kvinnes holdning, og hvor mye det kan pynte på fine klær.



Men inntil videre står de fint i gangen og kaller på meg, og lar meg tro, at jeg stadi 'har det i meg'...




Som mine to jente-puser her syns å reklamere for, vil jeg si Grip Dagen og ønske dere alle en kjempefin helg!


Masser av klemmer
fra

1 kommentar:

Janne i Fagerlia sa...

Så kjekt å lese at det er flere som elsker høye sko, men som ikke greier å bruke dem. For slik er det nemlig her også - jeg elsker å gå i skobutikkene, og blir stadig dratt mot hyllene hvor slik elegante sko med høye hæler står. Men om jeg går i selskap med slike sko, blir de som regel byttet ut i løpet av kvelden. Lave sko er ikke så flott til pene atrekk, men helsa er likevel viktigst.