tirsdag 11. oktober 2011

SYKURS-NYTT!



Igår avsluttet vi det 3. kurs i denne sesong!

Som altid er det veldig gøy å se sygleden både hos nybegynnere og de mere rutinerte...







Her er litt bilder fra det første kurset her i høst - veskekurset.

Da holdt vi til i 'den gamle blomsterbutikk'.... men vi er nå flyttet tilbake i lokalet overfor Kiwi, da vi snart får restaurant i førstnevnte lokale :-)

Og DET blir jo kjekkt.....!



Mange fine ting ble tryllet frem, og flere rakk å sy mer enn én veske....





Som noe nytt vil jeg tilby Åpent Emne på sykursene mine!
Dvs at du, istedet for det fastsatte emne, kan melde deg på og komme med egne syprosjekter, du har lyst å begynne på, men trenger hjelp til.... eller hvis du har problemer med noe allerede påbegynnt. Da betaler du bare pr. kveld (250,-)og gir beskjed direkte til meg....

De fastsatte emner fortsetter, for de som har lyst til det :-)
og betales som altid som et heilt kurs.
(Kursplanen finner du link til øverst her på bloggen)

Symønstre kan jo kjøpes på nettet, men Kreaktive på Kvadrat har en del også, og de har bøker, man kan se i og velge mønstre fra. Grei hjelp for nybegynnere....




Fra gårsdagens kurs: en strålende glad mor med fin, ny kjole til en 2åring :-)

-


Til slutt en liten tankevekker :-)


På badet har jeg jo dette store zink-'skilt' med ordet HOPE....

Veldig fint og positivt, syns jeg....


-


Men se nå, hva som skjer når jeg ikke har giddet å legge det rene vasketøy på plass:


Mon jeg skal ta det personlig?

:-)



Masser av klemmer

fra



3 kommentarer:

Anne Beth sa...

Ho ho ho.
Så kjekt å se fornøyde kursdeltakere. ;-)

Rita sa...

hehe... så spennende med sykurs! Skulle gjerne kunnet mer med min symaskin, men det blir som regel bare med tanken...

Ler godt av Ho'en bak tøyet :)

Snuskebassa sa...

Smart! Sjekker kalenderen når jeg kommer hjem :-)
Du blomstrer, Helle!