torsdag 29. desember 2011

NYTT I HEIMEN / ØNSKER BLE OPPFYLLT :-)

Ja, nå ble det fridag igjen, og snart begynner et blankt nytt år...

Men allerførst må jeg denne gangen beklage kvaliteten på bildene mine, men det er så ufyselig grått og kjedelig utenfor, at uansett hva jeg gjorde, fikk ikke bildene nok lys...




Første nyhet i heimen er denne kjekke pelskrakken! ER den ikke stilig? JEG elsker den allerede, og iflg alle interiørblader vil vi se masser av den slags fremover....



Og se hva som ligger oppå den?
HURRA! Jeg fikk boka til Jul!
Satt med nesen i den i flere dager.... masser av inspirasjon fra en likesinnet, som også har 'bittelitt' for mange ting i hjemmet sitt, og som jeg, har gjort det til en stil...
Men selvfølgelig har hu jo et DIGERT hus å spre det utover... :-)





Nytt på veggen!

Dette bildet har jeg sukket etter i flere måneder....
Det hviler sånn en RO over motivet, syns jeg....
Og det passet perfekt på veggen i stua.... love <3







Sjekk så fint allt passer, sammen med min nye metall'sjablong'...


"BE GOOD & IF YOU CAN'T BE GOOD, BE CAREFULL"


Vise ord, nå som vi snart begynner på et heilt nytt år.

Tror jeg skal tenke litt over mine nyttårsforsetter for 2012... har du noen, du vil dele med meg?



Inntil neste gang:

Masser av klemmer

fra


2 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Lekker krakk du har fått deg...Godt nytt år til deg fra Maliva

Lillan sa...

innom for å ønske deg et riktig godt nytt år! kjempe koselig blogg du har:) juleklem Lillan