mandag 17. september 2012

RUSTIKKE VESKER....


Jeg var så heldig å 'falle' over noe lekkert & rustikkt stoff med linfølelse, og det holder i disse dager på å bli forvandlet til vesker, store og små....






Blonden balanserer fint med det litt mere rå stoff....
Og som altid må der være et lite fransk preg, viss det er mulig :-)






Akkurat som jeg før i tiden fallt i svime over rosa stoffer og blonder, er de rå & grove tekstiler nå blitt utrolig viktige for meg...som sagt: balanse...:-)







På denne flotte høstdag skinner solen over Ålgård, og jeg ut å litt seinere...det er så mange fine dufter på denne årstid, og jeg vil nyte de, mens jeg spaserer ned til matbutikken :-)


Ønsker dere allesammen en deilig uke til vi ses igen.... <3


Masser av klemmer

fra



1 kommentar:

Dronninghuset sa...

SUPERFLOTT VESKE. LIKER KONTRASTENE GODT - OG FARGEN.
DEN ER BARE SÅ FLOTT!
FIN NY UKE TIL DEG.
KLEM TOVE