tirsdag 22. januar 2013

ROSA STRIKKE/HEKLE-UTSTYR...


DERE VET VEL AT JEG ER GLAD I ROSA? :-)
Dette er det perfekte utstyr til den håndarbeidsfrelste!
Liten fóret veske med lomme & saks/nåle-etui...
Lukkes med trykk-knapp el. magnet-lås.
Pris: 300,- for settet....



Jeg har pyntet fremsiå med litt koselig vintagebilder & -tekst, blonde, knapper og 'diamanter'....



Saks/nål-etui'et er inspirert av et, jeg engang kjøpte av
 Marit m bloggen Grip Dagen :-)
Det har vist seg å være heilt u-unnværlig i håndarbeidsveska mi!



Inni er det fin plass til en søt liten sysaks og diverse nåler....



Og her står strikke-veska mi pakket og klar til å tas med ut på forening, strikkecafé mm...
Den er heller ikke større enn at den får plass i min store veske, og jeg syns det er så praktisk å ha alt samlet på én plass....
(Faktisk har jeg to vesker med fullt utstyr, da jeg ofte har flere prosjekter på én gang :-)




Akkurat nå holder jeg på med pulsvanter til min dyrlegevenninne & hennes assistent :-) 
Det blir kaldt på klinikken på denne årstid!
Og samtidig er det jo et GJESTAL-prosjekt på vei, i pastel-rosa alpakkagarn, MISTI... :-)
- det var 'statist' på veska-bildene :-)


Masser av klemmer
fra

1 kommentar:

Unknown sa...

My oh my, den var fin! Jeg skulle også laget meg en veske til "reise-strikketøyet" mitt :)