tirsdag 17. august 2010

HJERTER og STØVLER....


.
Jeg våknet denne morgen til sol og lummervarme strømmende inn i mitt soveværelse...
Ah! Tirsdagsstillhet....
Ser nå til min store ergelse at mørke skyer kommer drivende.... håper de driiiver vekk, for jeg hadde tenkt meg ut på sykkel idag :-)



Jeg har laget en ny smykkekolleksjon med franske motiver, blonder og dill-dall
- 'right up my alley', som de sier.
De kommer til å bli lagt ut for salg på min lille webshop....




Har brukt noe av tiden siden sist på å sy Hjerter & Støvler....

Hjertene har jeg allerførst malt ett sjablongmotiv på, og så stemplet med ett fransk stempel. Jeg har laget dem i beige og mørk-linfarget lin.



Støvlene er jo også en gammel kjendis, men jeg syns de er så sjarmerende....


...og de kan varieres i det uendelige....





Igår fikk jeg klippet stoff til en kort jakke i en lys petrolgrøn-blå duvetine.
Må ha en ny jakke som passer til mine 4 nye Noa Noa-kjoler :-)


Har ellers merket en slags LATHET som har sneket seg inn på meg.... plutselig nyter jeg bare å sitte og se ut på fjellene... Uten ett hekletøy eller noe!
Skremmende!


... mer om jakken senere....



Ønsker dokke alle en fin-fin uke med sensommerdufte og fregner på nesen...



Klemmer
fra

2 kommentarer:

Grip dagen sa...

Du har ingen idè-tørke i sommerheten, ser jeg!
Mange flotte kreasjoner du har laget siden sist. Jeg er helt imponert!
Skjønn morgenkåpe - og så lurt å sy alderen bak på ryggen.... he,he.

Sjalet du har laget så helt bedårende ut! Kunne gjerne tenke meg å lage et slikt, jeg også.
Jeg har nemlig ogås vært på salg hos noa-noa...

Jeg har også begynt å tenke jul. Tør nesten ikke si det høyt, men en må jo starte tidlig for å bli ferdig.

Håper vi kan sees denne uka?!
Klemmer fra Marit

Janne i Fagerlia sa...

Hvor du er allsidig - i tillegg til all slags håndarbeide lager du også smykker.... Jeg er imponert. Blir spennende å se hva du lager på denne fronten.