mandag 30. august 2010

JULEN STARTER!

-
HVA?! tenker du nok....
Julen starter????
Men sånn føles det bitte litt for meg nå, hvor jeg har sittet med nesen i diverse inspirasjonsbøker og -blader, for å komme i stemning til å lage varer til julemesså :-)
Kan jo nevne at det var en del lettere da det var regn og rusk utenfor....
men jeg klager bestemt ikke over den herlige solskinsdag vi har hatt her på Ålgård idag...tok syklen med meg en tur ut og bare suuuugde sensommerstemninga til meg.

Og litt herlig er det jo også, sånn igjen å ta fatt!

Nå er blonder og vintageark og alle julestemplene kommet fram i dagen lys igjen...
"Den beste tid er juletid", står det på ett av stemplene.... er jo en anelse tidlig, da!






Så her ved spisebordet i stua kommer jeg nok til å være mange, mange aftener fremover.

Dagene går bl.a. med scrapping og andet, men kveldene er det koselig å være i stua med tv'en og stearinlysene tennt - jeg er verdensmester i å høre en film :-)




Håper dere alle får en koselig uke!



Masser av kreative klemmer
fra


7 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg
Her suges inspirasjonen fra alle vanlige interiørbøker og interiørbøker med jul som tema. Begynner alltid tidlig og jeg koser meg voldsomt med å forberede julen.
Dette året blir det klipping, liming, sying og mye mye mer. Må prøve alt!
Jeg gleder meg masse til å se hva du kreerer og hva du kommer til å trylle frem denne høsten. Du er flink til det. Gode ideer og vakre ting, det er ting du virkelig kan!

Ha en deilig aften. Klem fra Elin:)

Snuskebassa sa...

Hei, så kjekt at du er igang med juleforberedelsene allerede! Det betyr at vi kan glede oss til mye spennende når det nærmer seg høytiden :-))
Og jeg VET at du kommer til å lage mye vakkert! Jeg ser du har lagt ut tunikaen for salg på Magneten. Nydelig håndverk :-)
Klem fra Liv

Pauline sa...

Synes ikke det er det minste fortidlig med jul nå jeg ! ;-)
Har såvidt begynt julekortproduksjonen, og litt andre puslerier skal det også bli. Gleder meg til å se hva du tryller frem!

Janne i Fagerlia sa...

Må nesten le når jeg leser innlegget ditt. Kjenner meg såååå igjen på det å høre film. Slik er det for meg også nemlig - holder bestandig på med ett eller annet slik at jeg kun hører det som foregår på tv. Men jeg tror ikke vi går glipp av så veldig mye. Blir spennende å se hvilke juleidéer du har fått.

Oxana sa...

Hei på deg! For en fantastisk blogg!!!! Masse inspirasjon å hente!
Jeg leste kommentarer din hos Liv.
Jeg blir så glad da! Det er meg som lagte denne treesken mora di kjøpte på Løa.
Med venlig hilsen
Oxana

maritmara sa...

Hei!

Så utrolig mye flott her, og jeg gleder meg til jul!!

hilsen marit

Grip dagen sa...

Jeg la ut et nytt innlegg idag, det heter Inspirert.
Og insprert var jeg også etter at du var på besøk. Sydde meg rett og slett en kjole! Ikke mønsteret jeg viste deg, men noe i samme gate...
Nå driver jeg og hekler meter på meter med blonde. Har laget en volang nederst som skal ha fin blondekant. Og volanger har en tendens til å få en enorm omkrets. Puh!
Jeg er igang med juleskilt nå. Har også fått julebestillinger på mail. Så det går den veien, ja!
En herlig og kreativ tid.

Har planlagt hva jeg skal lage til deg til jul. Men slik som du produserer er jeg redd du en dag lager det selv.. Må visst følge nøye med her...
Sees snart.
Klem Marit