fredag 1. april 2011

AMERICAN DINER?

Den ble ferdig seint igår kveld....

Stoffet er en tynn bomulls-chambray, i fargen lys denim. Vil ikke den gi mine sommerkjoler et litt røfft tilsnitt?


Liker den dér American Diner-følelsen, med tittekanter på skulderbærestykkerne...

Må visst ha håret i en hestehale og en kaffekanne i den ene hånd?


Rysjen kom på tilsist, for å hente litt av meg inn i jakken...

...hva er vel livet uten rysjer og blonder (på ermene)?


...og en krave med legg....?

Jeg sitter her med vinduet åpent, og kattene nyter å hoppe ut - og inn igjen, iført mose og granbar på magepelsen, og våte poter overallt :-)


Ønsker alle en deilig vår-helg!


Masser av klemmer

fra

3 kommentarer:

De små øyeblikk sa...

Så stilig den var :) Kjempefin! Du er jammen flink. Likte kjoledrømmen også, skulle ønske jeg hadde hatt en slik... ble inspirert av den.

Klem Kjersti

Janne i Fagerlia sa...

Åååååå, skulle ønske jeg var like flink å sy som deg. Denne var meget lekker. Flott farge også.....

Anonym sa...

Ja det e den finaste kjolen!!! Glede meg så uttrolig masse te å bruga`n! Du e så flinke Helle:):) Litt flerre prosjekter komme eg med te deg ittekvert! Stas med egå sydama:) Eg anbefale deg på det varmaste te adle eg komme øve:)
Komme snart opp å hente veskå:) An e jo bare nydelige!
Stor klem fra Marita