lørdag 2. april 2011

GIVE AWAY!!!!!

Nå nærmer jeg meg 15.000 besøkende og syns det skal feires med en Give Away!

Jeg utlodder derfor litt godt til heimen:

-

2 stk broderte tørkehåndkler i lin

2 stk matchende syltehetter i lin

1 par engelvinger i jern og blonde

2 stk helgenbilder på metal (til oppheng)

+

kanskje litt ekstra godt som ryker med i pakken



Det eneste du skal gjøre for å være med, er:


- å legge deg som følger til min blog

-og legge bildet nedenfor på din blog og linke til min blog - piece of cake :-)




Når jeg så rammer de 15.000 besøkende trekker jeg lodd mellom mine følgere, og en heldig person får en uventet gave i posten - herlig!


-

Masser av klemmer

fra

5 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Gratulerer så mye med det høye besøkstallet. Ikke verst!

Følger av bloggen din har jeg vært en god stund, og link til din give-away blir også lagt til.

Snuskebassa sa...

Gratulerer!
På tide at folk får øynene opp for den flotte bloggen din, Helle!
Klem fra LIV

Bente sa...

Hei:) Du har en flott blogg med kjempemye fint:) Bilde og link er lagt inn på bloggen min!

Bente

Bente sa...

Hei igjen:) Blogg er flott ja:) Jeg er helt ny i gamet og har mye å lære, men nå har jeg noen veldig inspirerende blogger å følge! Nå er jeg en følger her, skjønner ikke helt hvordan det har skjedd at jeg ikke sto på følger lista de, mener bestemt at jeg klikket der første gangen jeg var inne...
Uansett, du har en flott blogg som jeg absolutt vil følge med på:)

Bente

carina sa...

Så utrolig flink du er her var det mye fint!
Legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre!
Ha en fin dag:)