fredag 10. juni 2011

MIN 'FRANSKE' GINE....



Som stor fan av Jeanne d'Arc-Living-bladet, ble jeg jo heilt ivrig, da jeg i det siste nummeret så artiklen om å gjøre sin nye og moderne gine skikkelig 'vintage'....





Så etter en morsom tur på scooteren, med ginen mellom benene ( måtte frakte henne hjem fra kurslokalet) begynnte jeg å male treverket og legge 'trøyen' i en sterk kaffe.... gir den rette gamle farge....
Etter hele kvelden i denne, ble trøyen godt oppvridt og lagt til tørre på det varme baderomsgulv :-)





Neste morgen var både maling og trøye tørr, og siste steg ku iverksettes:


Malingen av tekst på hennes underliv, he he.... :-)
(og et lite stempel foran på 'brystet')



Jeg ga opp å bruke sjablong, da hun hadde for mange kurver :-)

Tok den på frihånd med en sølvgrå tekstil-tusj.

Og i motsetning til ginen i bladet, fikk min også de rette franske aksenter med (circonflexe og grave, for de innvidde)... :-)




Se så lekker 'skitten' hun ser ut :-)

Godt brukt, he he.... (og kun 1år gammel i virkeligheten)


Og med smykke og englevinger pynter hun veldig opp i stua!
-


Natti natt, allesammen!


Masser av klemmer

fra







Ingen kommentarer: