tirsdag 7. juni 2011

SISTE INNSPURT.....

UHHHH... nå nærmer Markedet seg, og jeg merker at tiden er knapp!

Prøver å tenke som så, at allt som blir laget fra nå av, bare er en bonus....

Har jo 'jobbet' frem mot dette i nærmest et halvt år, og det begynner virkelig å bli litt trangt om plassen herhjemme :-)



(... har faktisk ennda fått idéer til julemarkedet også... he he... :-)




Men nå GLEDER jeg meg til en kjekke dag med andre koselige & kreative 'jenter', og

masser-masser-masser av gode kunder....

Værvarslet ser veldig bra ut, så me kan forhåpentlig ha noen boder utendørs...





Til de som desverre ikke får med seg Markedet og reiser vekk i Pinsen:

Håper dokke får en fin langhelg, med masser av kos & sol!






Til alle andre: vi ses på søndag! :-)



Masser av klemmer

fra


3 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Du har tydeligvis ikke mistet motet, når du allerede tørr tenke på julemarked. Knallfine myke strømper du har sydd. Likte veldig godt kanten øverst.

Lilla dør sa...

Mykje spennande du har laga! Eg må nok ta ein tur til Ålgard på søndag. Det var 1 pinsdag? Gler meg!

ingjerd sa...

Ååååå, skulle ønske det ikke var så langt fra Lier til Sandnes....
Nå har jeg fulgt med både deg og Elin på forberedelsene....hadde vært digg med en tur...kansje neste år.