fredag 23. september 2011

SMAKEBITER før Julemarkedet...





Her jobbes det nå målrettet og nesten intensivt mot


Julemarkedet i Westernbyen d. 6/11 :-)


For tiden har det vært 'scrapperiet', som har opptatt meg mest...











Her er søte dobbelte papp-rammer i gammelrosa, med vintagemotiver mm....


Bare en lite smakebit :-)





... og flere Bind-it-all-bøker har sett dagen lys....
Her som bok til alle yndlingsoppskriftene....
(takk til Tonje som gavmildt lar meg låne maskina si)







Men nå kjenner jeg at sy-idéene presser på, og jeg vil snart forflytte meg til stua, og skru på min kjære symaskin :-)

Begynner faktisk og å bli litt kaldt på 'hobbyrommet' - viking som jeg er, bare MÅ jeg ha vinduet på gløtt hele veien...





Ønsker alle en kjempefine helg!



HUSK - det er antikkmesse i Figgjohallen :-)



Ses me?





Masser av klemmer



fra

2 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Så mye fint som du lager, tipper jeg på god avsetning på julemarkedet.

God helg!

silje sol sa...

Så flott blogg med mye fint :)
Kjempeherlig klokke i innlegget under!
Følger deg videre! god helg!
Klem Silje