lørdag 10. september 2011

NYE LYS & LYKTER....

Forleden var det jo VIP-kveld på senteret vår, Magneten, med masser av gode tilbud....

I tilleg til å få snopt meg lidt hobbygreier hos Gitte, ble det også til en splitterny og fin lampefot fra 'min' butikk GAVEHUSET...



Det var jo halv pris på alle lamper, så nå var det jo bare om å slå til....

Mange lamper ble solgt, mens eg fortet meg å grafse denne foten til meg.... passer perfekt sammen med fattigmanns-sølvet og den fransk-nordiske landstilen hos meg....


Den er jo nesten som et smykke, å se på... :-)

-

Samtidig kom det også noen nye lykter med hjem på mopeden.... for ett syn!
Nettopp innkommet i butikken:


Denne store og rå lykte har en overflate som ett rustent Titanic... - lekkert!





Og så denne grå stilige lykt, med en skikkelig gitter'port'...

Dette er den største modellen - den finns og i 2 mindre utgaver...




Det er altid så herlig å få noe nytt i huset!

Og især ved skiftet til en ny årstid syns jeg det gjør godt å pynte opp med litt nytt og anderledes...

Idag var jeg på loppis/brukt og fannt skatter... de må vises neste gang :-)





Inntil da:


Ha en kjekke helg, allesammen!


Masser av klemmer

fra



4 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Å den lampen har jeg også sett på! NYDELIG! Jeg fikk ikke vært der på VIP kveden, måtte være hjemme med guttene mine. Slik er det når far må på utenbysoppdrag..
Nå skal vi på tur, kakaoen er varmet opp, og kjeks og boller ligger i sekken.
Klem fra LIV

Grip dagen sa...

Godt å ha lys og lykte i hus når mørket setter inn.
Jeg skal straks avgårde til Gitte for å handle mer garn.
Skal tilbringe ettermiddag og kveld i Sola-hallen på håndballturnering. Sosialt og spennende - og med strikketøy til pausene! En herlig dag!!!!
Høstklem Marit

1001ting sa...

Du er heldig som fikk tak i den flotte lampen.

Mamsens hus sa...

Flott lampe. :)
Jeg er helt enig, ekstra koselig med noe nytt eller ommøblering når vi går inn i en ny årstid. :)
Ha en fin helg videre.