onsdag 21. mars 2012

PÅSKE-EGG....



Her har det stått påske-egg på den kreative menu en stund....

- og her kommer en masse bilder:




Alle er laget med serviett-decoupage, og så diverse pynt & blonder....
Etter det første egg, gikk det heilt sport i det... :-)





Jeg vil la bildene tale for seg sjøl... :-)































Mora mi har laget en korg full av fine blomster-egg....















Og her kommer så de siste to, som jeg fikk ferdiggjort en sein kveld... vanskelig å slippe!















Imorra er det så


DAMENES AFTEN fra kl. 19


på Magneten, og jeg og venninna Anne Beth er klar til å selge våre vårlige varer fra kl. 19-20, bl.a. alle

disse påske-egg :-)


Det er ennå billetter å få til dette arrangementet, som byr på moteshow, tapas, konkurranse mm, og billettene koster KUN 100,-!


Så kom og vær med! Vi trenger vel alle til å 'lufte' oss litt etter denne lange vinter, og hva er vel bedre enn å se alle de nye klær og hårstiler, mens man får tapas & sjampagne!!!



Jeg ønsker dere alle en deilig uke, og håper å se noen av dere imorra kveld <3


Masser av klemmer

fra



8 kommentarer:

Cecilie sa...

Disse eggene var utrolig fine!!! Fantastisk hva man kan gjøre med fine servietter. inspirerende å se hva du lager :)
Hilsen Cecilie

Anonym sa...

WOW! for noen fin egg,det ene vakrere enn det andre. Utrolig hva du får til :)

Anne Beth sa...

Kjempefine egg dere har laget :-) Som dere må ha kost dere. Gleder meg masse til i morgen. kjempeklem Bettys potpurri <3

Arlens boblebad sa...

Wow så mange fine egg du har pyntet!
Jeg var så fornøyd med de jeg hadde laget, men når jeg såg hvor forseg gjort dine var, så fikk jeg lyst å dra den litt lengre jeg og med pynt:)
Lykke til med damenes aften!
Klem Linn

Janne i Fagerlia sa...

Wow, så mange fine egg:)

Bente sa...

Nyyydelige egg, frister å lage mange selv:)
Ha en fin kveld:)

Klem fra Bente

Grip dagen sa...

Her produseres det mer egg enn på et middels stort klekkeri!
Skal si du har fått sving på limkosten! Flott og kreativ påskepynt!
Jeg har holdt meg til gåsunger og påskeliljer. Har laget en sammenplantning i en betogpotte. Skal gi den bort ikveld, men lurer litt på hvordan den blir å bære med seg...
Håper det ble en fin damenes aften igår!
Vårklem fra Marit

Fruen i Vinkelveien sa...

Utrolig lekre påskeegg du har laget! Kjente jeg fikk masse inspirasjon her nå, så tusen takk for det :)

Håper du har hatt en fin helg :)