tirsdag 1. mai 2012

LYS MULLVARP???


Ja....?
Kan man ikke godt kalde denne fargen for 'lys mullvarp'?
Ennå en kjolejakke på min samvittighet :-)
Denne gangen heilt enkelt i fløjl, uten fór og uten krage, og med større halsringning...



Jeg har sydd kantebånd i brunrosa sateng rundt hele jakken...




...og pyntet med matchende blonde i skjæringen mellom over- og understykke, og tilsist et par søte små roser, som skjuler en enkelt hekte på undersiden...



Dette mønsteret er især kledelig for oss, som ligger litt oppe i de større størrelser... bare fordi man ikke kan passe 'standardstørrelsene' trenger man jo ikke gå rundt i et telt! Selvom det oftest ser sånn ut i klesindustrien...
Jeg hyller de kvinnelige former!
Det burde alle kvinner få lov å gjøre...
Mønster fra ONION, nr. 1037.




Idag har vi hatt skikkelig 1. Mai-vær her på Ålgård!
Imorges tidlig var det så varmt på terrassen, at jeg lukket øynene og trodde jeg var i Syden :-)

Etter noen timer i solen, sammen med egne og naboers katter, kallte mine trefargete dørkarmer på meg - og nå har de så fått 1. strøk med hvit maling :-) 
Oh fryd - det ser allerede så mye finere og lysere ut...

Imorra er det så hverdag igjen...
Håper dere alle får en deilig 'resten-av-uka' :-)

Masser av klemmer
fra 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempelekker kjolejakke:),du er superkreativ. Alt er jo like lekkert:) Ha en fin arbeidsuke(det som er igjen av den).I morgen er det jo allerede ``lillelørdag``:):)

Anne Beth sa...

Den var lekker :)