tirsdag 29. mai 2012

SOMMERKORT m min Vespa :-)


Jeg er jo den lykkelige eier av en italiensk Vespa - knallgul. Også kallet Det Gule Lynet, selvom navnet hennes egentlig er Karoline :-)
Og ei snille venninne ga meg fornylig et scooterstempel!
DET måtte jo avprøves... :-)




Nå er det vel ganske ambisiøst å reise verden rundt på en Vespa, men jeg syns lissom reise-temaet passet så bra... :-)


 


Etterpå ble det et bursdagkort til en 'gammel' klassekammerat hjemme i Danmark. Det kom nettopp i postkassa idag...



Ville prøve å lage en rose av utklipte deler i forskjellig størrelse...sånn på frihånd...





...lag på lag med limputer imellom, og så dekorert med litt 'dimensional magic'... :-)




For tiden har jeg problemer med denne vidunderlige laptop IGJEN!
Ku jo ikke være på et værre tidspunkt, nå hvor Sommermarkedet er i vente....for nå vil ALLT som er koplet til via USB-portene plutselig ikke virke...dvs mus, printer, scanner og ekstern harddisk, hvor jeg har en million vintagebilleder gemt :-)
HERLIG!

Håper det bare er en filleting, som Support'en kan hjelpe meg med over telefonen, for ellers er det 3. gang den skal til rep på de 3 år, jeg har hatt den...litt dårlig, syns eg...

Men, jeg vil velge å være optimistisk!
:-)


Ha en riktig herlig uke, allesammen!!!
Og tilgi meg viss jeg ikke får laga nye innlegg i en stund...kan heller ikke få bilder inn fra kameraet....


Masser av klemmer
fra


2 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Flotte kort! Håper du får orden på dataen i tide :)

Pauline sa...

Så kjedelig m data som ikke virker!! :-(
Håper du får fiksa det asap!

Kjempeherlige kort, når skal du på turne m vespa'n..??.. ;-)

Ha en finfin søndag kjære du, klem!! :-)