mandag 14. februar 2011

PARISERALBUM

Jeg hadde for en stund siden kjøpt meg ett koselig scrappealbum hos Gitte på Kreative Hender, og følte at det passet perfekt til mine Pariserbilder.
Jeg har kun vært i Paris én gang, men jeg har liksom altid hatt ett nært forhold til byen, da mora mi bodde der som ung - så jeg er flasket opp med kjærlighet til Kjærlighetens By.

Og dere som følger bloggen min har nok fått med seg, at jeg elsker allt som er fransk!
Faktisk er det sånn at hvis hobbybutikken får inn noe med franske temaer, får jeg det straks å vite, ha ha.... :-) Takk for det....
(Eiffeltårnet på framsiå er fra ett dekorark)

Det sånn ett koselig album, med 'skeive' sider, rammehuller og fint design på allt!
Og billig var det også.... :-)





Fikk nytt puncher-sett til jul, så det måtte jo brukes!
Også fint bare på hjørnene.... :-)







... og Mona Lisa var også en julegave...
Passet jo fint å stemple henne ved bildet av Louvre, hvor hun jo henger i virkeligheten :-)



Lurer på om det er mange andre, som har det som meg, og er vill med franske stempler og motiver?
Syns de er vanskelig å finne....
Hvis jeg lagde stempler, vet jeg NØYAKTIG hva jeg ville finne på :-)

Men inntil da må jeg vist bare tråle nettet :-)
-
Håper dere ikke blåser vekk! Vi har storm her på Vestlandet...

Masser av klemmer

fra

3 kommentarer:

Oxana sa...

Hei på deg! Såååååå nydelig album!!! Kjempevakkert!
Ha en fin kveld(i dette stormvære)
Klem
Oxana

Janne i Fagerlia sa...

Herlig franskinspirert bok. Skjønner godt du falt for denne.

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg vennen.

Jeg ringer får å gjøre avtale angående lørdag:)

Du er å blir utrolig dyktig med det du holder på med.

Og svar på sms....som jeg glemte at jeg hadde fått....
Ja sy i vei du:)