mandag 16. januar 2012

BADEROMS-REPORTASJE....



Siden Julaften har jeg nesten hver dag sittet med næsen i boka 'Vintage by Nina'....(se til venstre)

Og nesten hver dag har jeg etterfølgende flyttet om på ting, og funnet på noe nytt :-)






Inspirasjonen likefrem bobler over inni meg...

Dette er en absolut 'must-have'-bok for os, som elsker den fransk-nordiske landstil!




Og når man nå selv har et gigantisk sart-rosa underskjørt til en brudekjole på lager - jaaa, da måtte jeg jo bare få det frem i lyset....
(Fargen forsvinner heilt i det sterke lyset...)








Pastellroser og en hvit vintage krone gir den heilt rette 'prikk' over i'en...





Et nytt badeforheng er hengt opp - så fiiint med rysjer på :-)

(H&M Home)






Underskjørt nr. 2, fra samme brudekjole, pynter på siden av det høye skapet.... sammen med bittesmå ballettsko...




Muggen & servanten har sin faste plass på vaskemaskinen - sammen med lysestaka og litt fin såpe.....





Gamle antikke blondehandsker og håndspeil, begge funnet på Antikkmessa....






Og bilder og speil på veggen, må eg ha! Også selvom det er på badet.... :-)





Den grønne plante skjuler det noe uheldige utløpsrør fra vaskemaskinen....






Og med det avslutter jeg denne guidete tur på mitt 8 m2-store baderom :-)

Utrolig hva man får plass til....






Takk for idag!


Ønsker dere alle en fantastisk uke.


Masser av klemmer

fra




2 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Takk for visningen! Trivelig hos deg. Du er god på dette med interiør. Pluss mye annet :)

Grip dagen sa...

Klarte du ta bilder på badet uten å få med en eneste katt!?! Utrolig.
Synes nå det pleier ligge en pels både her og der!
Kokos likte seg også på det varme badegulvet før. Men etter vi fikk fliser har hun holdt seg borte. Det er merkelig,synes jeg.
Jeg har nettopp laget badeutstilling på jobb. Det er helt i dine farger! Vi fikk inn mange franske bokser og skilt som skulle vises frem på en fin måte. En fryd å jobbe med slike varkre materialer og farger.
Ha en flott uke.
Klem Marit