mandag 2. januar 2012

NYTT ÅR - NYE LØSNINGER...


Entré og gang er altid litt vanskelig å få skikkelig TIL, syns eg... må være superpraktisk med plass til sko, luer, votter mm - og også helst litt pen å se på... :-)

Jeg har nå gått til innkjøp av dette koselige konsolbord, med masser av skuffer - både til handsker, luer og sånnt - og til sko og støvler... (og plass til en katt er det og...)

Syns det både pynter og er praktisk!




Jeg liker zink-skuffene! Syns de er rå!




Og skuffene med tavle-front ER da bare smarte...!

Slutt med leiting etter det rette fottøy... :-)





Ettersom 'møblet' står foran en bod, jeg ikke bruker mye, har jeg hengt et antikkt blondelaken opp som gardin bak....

Jeg har bare brettet blondekanten om, og satt lakenet fast med gardinklyper.... easy-piecy... :-)






Koselig med sånne gamle ting - og monogrammet passet sånn litt...

- ihvertfald på etternavnet :-)


('Møblet' er selvfølgelig kjøpt på Gavehuset (!) og me har faktisk to til stående i butikken...hint-hint...)

Jeg ønsker dere alle et flott 2012, og en herlig Januar måned især!



Masser av klemmer

fra


3 kommentarer:

Fruen i Vinkelveien sa...

Det var kjempe flott! Og er helt enig med deg, det er ikke lett å finne noe som passer fint inn som også er praktisk. Men det har du klart kjempe bra her ser jeg, og syns det var lekkert med gardinen foran boden der :-)

Ønsker deg en flott kveld!

Klem

Pauline sa...

Kjempefin!!
Og så flott med gammelt laken som gardin! :-)

Ønsker deg en riktig fiiin dag, klem! :-)

Magdalena sa...

veldig fint!!