onsdag 1. august 2012

SUPERROMANTISK RYSJETUNIKA...


Selvom min fargeskala kanskje har endret seg en smule her i sommer, er jeg stadig vill med rysjer, blonder og all det annet superfeminine :-)
Den ser litt skeiv ut forneden, men det er bare vinklen bildet et tatt med :-) sånn skeivt frøperspektiv...



Denne er av et mønster fra ONION (nr. 5040 str. 34-48) og jeg har bare endret litt på splitten foran, og ermene, og selvsagt tilsatt rysjene :-)
Stoffet er utroligt søtt...lettere krinklet og ikke heilt så gjennomsiktig som vanlig georgette...




Små rysjer nederst på ermene...hihi...



...og flere typer rysjer nederst på tunikaen :-)





Jeg sliter jo stadig med denne USB-døde-pc fra Komplett.no...
Dette er 3. gang på 4 år at denne dyyyre pc må til reparasjon, og jeg påkaller meg retten til reklamasjon og en heilt ny vare...
Derfor er jeg nå veldig spennte på hva utfallet blir - har vært god kunde og kjøpt flere ting ifra de, og anbefalt de videre...
Kommer jeg til å anbefale Komplett igjen, eller blir det bare krasj? :-)
Uansett kan jeg ikke leve uten kontakt til printer, scanner, kamera, ekstern haddisk etc - noe må det gjøres!
Setter min lit til at de utøver god service og gir meg en ny og feilfri labtop...snarest!

Håper dere vil krysse fingre for meg :-)

Ha det bra til neste gang!

Masser av klemmer
fra

1 kommentar:

1001ting sa...

Nydelig romantisk kjole, og stoffet er kjmpesøtt.