mandag 12. november 2012

LYS I MØRKETIDEN....



De som kjenner meg bra, vet at jeg har en svakhet for lys-lenker i alle varianter :-)
(Engang hadde jeg en fryktelig én med frukter i forskjellige krasse farger!)
Den tid er heldigvis over, og det er nå fullt mulig å få fine & delikate lyslenker og lign :-)




Denne grenen med både glassperler & lys er fra Villa Rosa i Langgata, Sandnes - fra noen år tilbake...
Og mose & gran i en fattigmannsølv-skål med blondespoler, gir altid sånn en fin kontrast, syns jeg....





Med dette har jeg offisiellt begynnt å bringe litt jul inn i stua - eller kanskje bare litt jule'stemning'?
Er jo ennå god tid, så jeg starter i det små :-)

Ha en kjempefine uge, folkens!
Blir visst masser av plussgrader i dagene som kommer :-)
Det liker eg! (Moped-vær!)

Masser av klemmer
fra

Ingen kommentarer: