søndag 18. november 2012

PAPIR-BLOMSTERLYKKE...



Det er noe herlig ved å gjøre papir bløtt, krølle det godt sammen og etterpå brette det ut igjen og lage fine ting :-)
Antistress....




Jeg har 'sponsa' meg sjøl med denne die fra Tim Holtz, og av den har jeg laget disse store papirblomster...
Ca. 8cm i diameter...




Hver blomst har 2 av de største, 2 av de neststørste, 2 av de nestminste og kun 1 av den minste...
...dvs to rull med BigShot'en :-)




Etter en hurtig veiledning fra Wenche Odinsen (Kreative Hender)gjorde jeg dette:

Jeg sprayet alle delene godt med Glimmermist el lign og 'lar det synke inn'....
Da krøller jeg og vrir (blir litt skitten på fingrene) og legger delene opp på hverandre i den orden de ska være i... deretter inn i ovnen i 5 min på ca 100grader m åpen luke til de er knastørre - så limes delene sammen :-)
Litt glitterlim i kantene + en perle i midten er ekstra fint!




Dette var skikkelig GØY!

Kjekkt å få satt seg og laget noe bare til meg sjøl, haha...
Og julekort ble det også til idag!
Og pulsvanter er strikket ferdig, og..og...
Herlig med en kreativ & stille søndag <3>


Ha det fint til neste gang!

Masser av klemmer
fra

2 kommentarer:

Pauline sa...

Var det jeg visste at du ville få noe fint utav dette!!
Høres ut som en herlig kreativ søndag, kos deg videre kjære venn! ♥

Anne Beth sa...

Dette var jo kjempelurt :-) Scrapp-baking :-)