onsdag 23. juni 2010

FUGLEHUSE O.A. I ZINK....

-
Denne gang vil jeg vise deg noen vintage-dekorerte trevarer i zink-forkledning ;-)


Disse 3 søte fuglehus er ment som dekorasjon only.... de ville nok ikke klare vær og vind, og kanskje fuglene ville få sjokk i tillegg :-)
3 av de er satt til salg hos Kreative Hender...
men jeg har stadig 2 stk hjemme, samt ett nøkkelskap i samme stil.
Pris pr. stk: 135kr + porto


Fuglehusene er dekorert med vintagebilder og -ark, blonder, franske stempeltrykk, dekorasjonsborder- & skrift, og perler...


(Detalje fra siden av ett av fuglehusene)

-

Jeg har også to skrin i samme stil i butikken: dette søte trekantet skrin med magnet-lukning, dekorert med vintagebilde, blonde og perler...





-

... og dette rå skrin med bamseformet åpning i lokket med metalgitter på, og vintagebilde under. I gitteret henger en katolsk charm og en tag med teksten You Are My Angel...
Begge skrin koster 80kr i butikken.








-
Igår hadde jeg koselig besøk, og var så heldig å få denne søte 'Midsommer'krans.
Selvom den er skrøbelig uten 'vanntilførsel', var jeg SÅ glad for å se hvor fin den stadig var her til morgen.... så kanskje den også blir fin i tørr tilstand, så jeg kan glede meg over den ennå lenger...


Jeg har ellers fått bestilling på både klær og hekleveske, som skal være klar inden halvanden uke, så jeg må visst bare se å komme igang :-)
Men me ses snart igjen!
Klem klem fra meg til deg...

3 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Neimen, dette var litt av et sammentreff - at du også har laget tre ubrukelige fuglehus. Men så fine som husene dine ble så er de "superbrukelige" til pynt. Du er såååå flink til å sette sammen ting til en vakker helhet. Lykke til med oppdragene dine.

Grip dagen sa...

Riktig fint fugle-innlegg.
Vakkert dekorerte fuglekasser.
Og søt betongfugl som sitter i midtsommerkransen.

Nå har vi feiret St.Hans. Det var mye planlegging, glad alt er over og at det ble vellykket.

Hilsen nattugla oppi lia...
Marit

therese sa...

hei. jeg lurte på hvor du har kjøpt di fine bildene som er på fugle kassene?

mvh therese

er bare til å ta en titt innom min logg http://guddingssnekkerbu.blogspot.com/