søndag 27. juni 2010

HEKLEARMBÅND M BLONDE OG KNAPPER.

-

Våknet opp til det fineste vær idag, så dette blir bare ett kort lite innlegg - må ut i solen, jo :-)




Jeg har begynnt å hekle litt breiere armbånd, med én stor blomst i midten og evt en fin blonde på hver side...






Jeg bruker for det meste pastellfarger, da jeg selv liker det best, men jeg har en plan for en oransje til Olaug O. som skal matche hennes neste kjole og veske fra min hånd :-)



Dette er ett kjekkt lite stykke håndarbeid - lett å ha med seg overallt :-)
Jeg kan lage de på bestilling, og ellers selges de ferdig for 150,- + evt. porto

Takk for denne gang - og legg gjerne en liten hilsen :-)
Klem klem

1 kommentar:

Janne i Fagerlia sa...

Disse var vakre. Likte spesielt godt det med blonder på. Du benytter bestandig så fint avstemte farger.