søndag 7. august 2011

SØNDAGENS PULS.....


Har fått fornyet energi til strikke- og hekleprosjekter, så jeg har startet på fine pulsvanter i bomullsgarn...

- forhåpentlig til meg sjøl, men som oftest ender jeg op med å være den eneste, som ikke har :-)





De er rett så enkle å strikke, bare rettstrikk og en enkel hulsøm.... og denne gangen fik jeg så lært å lage picot'er i strikking!
Boka heter Myke Masker og er full av små koselige projekter...
- passer meg fint, for jeg må ha kjappe resultater!
Sikkert derfor jeg elsker å sy :-)




Fikk nettopp ferdiggjort mitt 3. par seint igår.... må se hva jeg så finner på til tv'en i kveld?
Noe må jeg jo ha i hendene.....




Masser av klemmer

fra




5 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Nydelige, Helle :-))

Monica sa...

Ååå de var lekre. Takk for tips til bok og:) her går det i babyklær for tiden. Holder på med en rettstrikket jakke i gråtoner sammen med lysblått å, men det går seint fremover siden kvalmen kommer snikende når jeg konsentrer meg... Kjedelig. Virker ikke før ett på dagen heller. Men men nå er det snart bare syv uker igjen:) vi har begynt å rive badet som skal pusses opp også, så nå har jeg andre ting å tenke på, som hvor jeg skal dusje feks...hihi kjekt å sitte å finne baderomsmøbler og fliser og slikt iallefall:) håper du har en fin sommer. Klem monica

Linn sa...

Kjempe flotte:)

Janne i Fagerlia sa...

Som alltid produserer du de flotteste kreasjoner. Sikkert deilig med pulsvanter i bomullsgarn.

Tonje sa...

Kjempeflotte helle. Du er jo så fantastisk flink ;);)