søndag 14. august 2011

VINTAGE OPPSKRIFTSBOK....

Jeg fikk i oppgave å lage en oppskriftsbok til ett ungt brudepar - den sku være en gave.

Brylluppet sto igår, så nå tenker jeg, at det går fint å vise litt..... :-)






Etter masser av gode råd fra Gitte på Kreative Hender gikk jeg igang med min første bok, som sku samles med en Bind-it-All (maskinen som lager den lekre spiralrygg)...

Før i tiden samlet jeg bøker med bånd, men dette så jo GØY ut.....




Inni boka er det masser av småpynta blanke sider til å skrive oppskriftene i, etterhvert som de kommer - allt er holdt i duse grå og gl.rosa toner.....





Jeg er så heldig å ha SÅ gode venninner, at jeg både fikk hjelp av Gitte til å lage ryggen (hun gjorde det for meg, mens eg så på!) og nå har en annen venninne vært så snill å låne meg sitt Bind-it-All-utstyr, så jeg kan gå litt amokk.... :-)
Må jo nokk skrive allt det på ønskelista!

Kjekkt med nye leker..... :-)

Kjekkt med gode venninner.... <3






Sku jo egentlig gjøre rent idag, men jeg syns jeg hører 'lekene' kalle.....?

Masser av klemmer
fra

4 kommentarer:

Ingveig sa...

Hei ! Måtte bare legge inn en liten hilsen og si at denne boken ser bare helt fantastisk ut. Heldig brudepar som fikk denne - jeg hadde i alle fall vært kjempeglad for å få noe så flott. Må ha vært kjempe morsomt å lage den også. Du kan være riktig så stolt av boken. Takk for titten ;o)

Tone sa...

Å så kjekt det måtte være å få en så unik og personlig gave!! Du er jo så kreativ:)) Ønsker deg en riktig god uke! Klemmer fra Tone

Janne i Fagerlia sa...

En meget vakker og personlig bok, som sikkert vil bli mye brukt.

Bente sa...

Kjempefin! Jeg er imponert, og må prøve å lage en selv snart... Takk for gode ideer:)

Bente