mandag 22. mars 2010

SNUFS & SNØRR...

-
Aaaaa-tjuuuuu!
Snufs snufs..... Åh, det er ikke spor moro å være så forkjølt! Syns veldi synd om meg sjøl :-)
Går nå inn i 2. uke av denne tilstand, og det er MEGA kjedelig!
-
Jeg er dog veldi taknemmlig for at snøen er borte, og at jeg kan komme ut på småturer med scooteren min Karoline, også kaldet 'det gule lynet'.... Kan vel snart ta min rosa sommerhjelm i bruk? Da er det VÅR, viss du ser meg i gata med den på!


Kjøpte meg denne Ildtop, men syns ikke heilt navnet passer... den er jo så sart og fin i de rosa blomster.... Små kunstverk, når man kommer tett nok på.
Åh hvor man dog lenges etter flere blomster... vi går den beste tid i møte nå!

Det har ikke blitt så mye kreativt her den siste uke - heilt antiklimaks fra de siste måneder før Skulehuset. Men jeg har laget meg nye kort!
Jeg EEELSKER å ha med papir og saks å gjøre! Timene suser forbi... Så herlig ikke å sku tenke på hvor mye man får lagd, men bare nyyyte prosessen og de ferdige resultater.

Denne gangen har jeg holdt meg til en grå-blå farge, som jeg syns passer så fint til det vintage looket....


Jeg har vært på leting etter flere franske vintage-stempler... det er ikke lett, for mange her i Norge er ikke heilt klar til franske tekster ennå. Men jeg syns det er skikkelig fint og gir det lille ekstra...

Kanskje jeg må innom noen danske websider? :-)



Åh, nå må eg ut å pusse nese igjen!!!

Håper å få gang i symaskinen snart - nå vil jeg sy noen sommerkjoler til meg sjøl - og så har jeg jo en liten Olaug-Ordre som også venter på meg....

Sees igjen snart!

5 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Sååå vakre kort. Er enig med deg, franske tekster er flotte. Fransk er et vakkert språk, og jeg må innrømme at dette var favorittfaget mitt på videregående.

Grip dagen sa...

Så gøy å følge med på det du lager.
Kortene er råflotte!

Jeg kom helt i fransk stemning etter Køben-turen. Vår i luften, franske butikker og folk med glimt i øyet.
Nå gleder jeg meg villt til vi skal til Frankrike i mai.

Det var travle dager - måtte jo utnytte tiden så lenge butikkene hadde åpent.
Fikk handlet sko, klær, stoff og mye fint til ungene.

Idag tusler jeg rundt i min Tilda-kjole. Skal igang med nye hekleprosjekter. Må ha masse håndarbeid til påsken.

Synd å høre at du er syk enda. Håper det snart gir seg. GOD BEDRING!

Klem Marit

Tone sa...

Så flotte kort du lager:) God bedring til deg!
Klem

Anonym sa...

Jeg er så imponeret over alle de smukke ting, du laver.

Synd, at du har været syg så længe - rigtig god bedring.
Har haft en dejlig uge sammen med din Mor i København, hvor hun har købt nye materialer - også franske aviser med flotte tekster :-)

Kærligste hilsner
Lizzie

-Sanna- sa...

Her var det mye lekkert å se. Du er en allsidig dame og utrolig flink, må jeg si.....
Jeg har lagt meg til som følger hos deg og du er kommet på min inspirasjonsliste.
Jeg trenger litt inspirasjon for tiden.
Stikk gjerne innom meg, - jeg er fersk i faget når det gjelder blogg. Men det går fremover...
God bedring !!