søndag 25. september 2011

DAGENS 'HØST'...



... fra Antikkmessa i Figgjohallen...

Pussig nok, leste jeg igjen i BoligPluss denne gang, hvor kjekkt det er å bruke gamle lin-laken som duk.

Og tror du ikke, me fallt over en svær pappkasse fyllt med disse? Til ingen penger!!!





Tenke seg!

Eg tror bestemt at Loppis-engelen passte på oss, og guidet oss til disse skatter :-)

3 store lakener, fikk eg... med blondekanter både her og der...



... og et stort flott monogram på det ene...
Tenker de skal brukes som duk, eller som dekke på benken min...

- eller....?


Og 3 fine gamle tørkehåndkler med korsstings-monogrammer, ble også med hjem.
Med litt god vilje kan monogrammene knyttes opp til familien, for S'en kan jo stå for Slente, og A'en for mitt mellomnavn, og E'en for min mormor Edith :-)





Til slutt denne morsomme emalje'spa', som eg ikke vet hva er.... :-)

Får sånne kattekasse-fornemmelser, men det er nok heilt feil! :-)

Den skal ligge ved håndvasken på kjøkkenet, sammen med mitt store emalje-fad og nattpotte i samme stil :-)


Nå har alle lakener og håndkler vært en tur i vaskemaskinen, og jeg gleder meg til å stryke de med lavendelvann.... :-)


Ønsker alle en herlig søndags-kveld!


Masser av klemmer

fra


3 kommentarer:

Pauline sa...

Så flotte godbiter du har fått med deg heim fra antikkmessa!! :-)
Jeg holdt meg heime sammen med ungene denne gang, best for lommeboka mi...
Har laget julekort og sydd litt. ;-)

Ha en riktig fin og kreativ uke!
Klem! :-)

Lilla dør sa...

Så heldig du var. Masse godbiter.... Klem

snødronningen sa...

Å det var mye flott du hadde fått deg,kos deg ,mange klemmer hege