tirsdag 13. september 2011

VINTAGE CAMOUFLAGEKJOLE...

- går det an???



Jo, jeg syns faktisk det.... :-)
Stoffet er en myk og kraftig bomull, og camouflagen er i duse 'caffe-latte'-toner....



Kantene er laget av ett jaquard-stoff, som faktisk var et par bukser, engang :-)

Her går intet til spilde...






- og så en liten rysj av blonde til å titte frem.... :-)

Kjenner du igjen mønsteret?

Ja, det var det samme jeg brukte på den forrige kjole, jeg viste... - ble så fornøyd med den, at flere måtte komme til. Og jeg er ikke ferdig ennå... planlegger en i brunt lin, med gammelrosa sateng til kanter.... he he...




Men idag vil jeg kose meg med å ta denne på på jobb - i sånn ett 'møgvejr', som vi sier på dansk, er det viktig å gjøre noe koselig for seg sjøl.

Og da er det kjekkt å føle seg fin i ny kjole :-)


Masser av klemmer

fra



1 kommentar:

Snuskebassa sa...

OMG, så kul!
Jeg bare elsker eksperimentene dine, Helle!!!
Jobbe i dag sier du, hmmm... kanskje vi titter innom :-)
Klem ♥ ♥ ♥