søndag 13. november 2011

ADVENTSGAVER og annet godt...




Jeg har vært på jakt (les: intens shopping!) de siste par dager, og nå ligger adventsgavene til Moderdyret klar :-)







Hvis det er noe, vi er goe til - min mor & jeg - så er det shopping og gaver...
Derfor gir vi begge to hverandre adventsgaver.... :-)





Og gavene til Hjemlandet ligger så smått også klar - tradisjonellt og veldig nasjonalistisk 'kledt' i rød/hvite farger :-)







Er dette ikke bare en koselig tid?

Alt man tenker på, er å nyte stemningene og glede andre, man er glad i...






Nå begynner ennå en arbeidsuke snart, og jeg ønsker dere alle en herlig tid...


Nyt den... <3


Masser av klemmer

fra



5 kommentarer:

Pauline sa...

Så koselig å bytte adventskalenderpakker med sin mor!!
Kos deg videre, og nyt adventstiden til fulle!
Klem!! :-)

Camillas Romantiske hjem sa...

Kjempekoselig tradisjon, elsker førjulstiden:)) Fiiin kveld og klem:)

Lilla dør sa...

kjempe goe tradisjon! Eg og liker godt adventstiden. Pakkane du hadde laga til såg fine og spennande ut.

Prinsesse Elin sa...

Dere er så utrolig flinke til å ta vare på hverandre på en slik fin måte, Helle. Bøyer meg i støvet for både deg og din mor. Kos deg med dine kreative påfunn og ha en deilig nye og inspirerende arbeidsuke. Klem:)

Janne i Fagerlia sa...

For en fin tradisjon, at mor og datter gir hverandre adventsgaver. Sikkert noe lekkert inni også.....