mandag 28. november 2011

MOSE PÅ HODET....




Siste fridag idag....

Snart blir det jobbing igen, og kreativitetene må vente en stund. Kreftene rekker ikke til begge deler på samme dager :-)

Men så kjekkt det er å komme i jobb igjen, etter 11 års som smertepasjent!

Har stadig vondt, altså - intet forandret dér - men nå er det faktisk bruk for meg, og det gjør hele forskjellen....

Samtidig er det verdenes gildeste jobb - jeg er som en fisk i vannet :-)
Og jeg er så heldig å få skreddersydde timer... :-)


Kanskje jeg til og med blir frisk engang?








Ønsker alle dere som er innom 'meg' en kjempefin uke!





Masser av klemmer


fra

3 kommentarer:

Anne Beth sa...

Du er jo kreativ. Mose på pynten. Lurt.
Det er så gøy å høre at du gleder deg til å gå på jobb. Selv om smertene er like, så er liksom det vonde ikke så vondt når en har det kjekt. Det er ikke lett å forklare, men sånt er det bare.
Klem

Pauline sa...

Så kjekt å se at du gleder deg til å gå på jobb, gleder meg med deg!! :-)

Lekre julekort i forrige innlegg forresten! ;-)

Ha en riktig fin uke, klem! :-)

De små øyeblikk sa...

Alt det fine man kan lage av mose... dette var knallstillig!

Ta en titt hos meg og se hva jeg har laget av mose...

Ha en fin adventstid, klem Kjersti