tirsdag 1. november 2011

ON WINGS WE FLY....

Vil du ha dine vinger myke og fine....?

:-)




Eller vil du ha dei litt tøffe, og veldig robuste....?
:-)



Uansett hva slags ENGEL du er, kan du få et ekstra par vinger nå her i helgen... :-)





Kommer man i tidligere julestemning, når man i flere måneder har jobbet hen mot Julemarkedet?

Nå ER det jo 1. november idag.... og tiden mot jul går jo så innmari fort, så er det ikke greit å nyte stemningen mest mulig?

Jeg ELSKER førjulsstemningen.... og resten av vinteren kan jo fort bli lang og kjedelig, når me kommer om på den andre siden av Nyttår....



I stua hoper varene seg opp - klar til helgens koselige 'treff' med andre kreative damer, og koselige kunder.... utrolig så mye det fyller, selvom det er pakket fornuftig ned :-)


Ses vi i helgen?


Masser av klemmer

fra



4 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Jeg skulle virkelig ønske jeg bodde nærmere dere og kunne kommet og sett på alt det fine dere har laget.
Jeg tar av meg hatten for deg og de andre som deltar.

Lykke til i helgen!

klem Lykkeliten

Grip dagen sa...

Englevinger blir nok en hit, kan jeg tenke meg.
Tror kundene er klar for noe nytt. De fleste håndarbeidsdamer går i samme spor år etter år.
Men du derimot, leter alltid etter nye idèer. Det synes jeg er helt topp! Lykke til!
Klem Marit

Janne i Fagerlia sa...

Ja her var det vinger for enhver smak, både for de som skal fly langt og for de som skal fly kortere avstander. Lykke til med arrangementet!

Pauline sa...

Gleder meg til å komme over og se i helga, flotte englevinger du har laget! Klem! :-)