fredag 22. januar 2010

PAPIR PAPIR!

-


-
For tiden merker jeg at jeg drages imot blomster i scrappingen... sikkert fordi jeg lenges etter våren. Og det er jo så mange fiiiine å få. Blir konstant fristet!
Var hos Gitte på Kreative Hender igår og shoppe litt, og må igjen med mora mi på lørdag - blir nok aldri METT.
-




Vil vise mine 'nye' bokser....
Ny bekledning, ihvertfall! Og som allt annet kommer også de til å være på Skulehuset, og de er søte med blomster i, eller til blyanter, telys - eller hva det sku være...












Så har jeg scrappet sånne stooore gaveesker, som jeg har klippet ut av to dekor-ark - så har du størrelsen noenlunde...
Igjen blomster - blomster - blomster.... :-)



Vanskelig å se på bildene, men jeg har sprayet Glimmer Mist i det ene hjørne av hver eske, for å gi litt rustikk følelse.







Akkurat nå holder jeg på med noen små gavekurver, som vil egne seg til påske-snop eller en liten present. Og så noen papir-vesker, som bare er så skjønne!
De er ikke heilt ferdige ennå, så bilder må komme senere - men de er holdt i samme stil, så alt her i 'butikken' matcher :-)
-
Ha en fiiiin fredag og helg!

3 kommentarer:

Minka sa...

Nydelige bokser og ikke minst eskene...Du er så flink og kreativ..Ha en god helg, klems...

Janne i Fagerlia sa...

Jeg er stadig like imponert. Tenk at blikkbokser kan gå igjennom en slik forvandling. Og eskene var bedårende. Skulle ønske jeg bodde nær Skulehuset...

Riktig god helg til deg!

Grip dagen sa...

Se der, ja! Du store verden som du tryller med saks og papir - og blomster!

Jeg har også scrappet mye rart de siste dagene. En blir jo helt hekta.

Tror det blir koselig og vårlig når vi stiller ut den slags varer.

I tillegg har jeg sydd mange småting og litt klær. I morra skulle jeg vært langt avgårde på håndballkamp. Istedet skal jeg bli hjemme å jobbe. Jeg skal sy og tegne skilt.

Mathilde skal også sy ferdig et sett klær. Hun laget bukse idag og skal sy kjole og veske i morra. Det er skjønt å se at ho liker denslags.

Kan jeg komme å ta kaffipausen min hos deg en dag???
Liker best å se det du lager "live", vet du!

Klem Marit